Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013

Η ΕΝ ΠΕΙΡΑΙΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...

Του Παναγιώτη Ανδριόπουλου, από την "Ιδιωτική Οδό"

Η απάντηση του Γραφείου επί των Αιρέσεων και Παραθρησκειών (παρακαλώ!) της Μητροπόλεως Πειραιώς στον Κώστα Νούση και την Ιδιωτική Οδό, με ημερομηνία 26 Δεκεμβρίου 2012, έκλεινε με μια πολύ ενδιαφέρουσα αποστροφή: 

"Τέλος απόλυτη απόδειξη της ελευθερίας που επικρατεί στην Μητρόπολη μας αποτελεί η εφετεινή εορτή της μνήμης του Αγίου Ιερομάρτυρος Σεραφείμ επισκόπου Φαναρίου και Νεοχωρίου κατά την οποία εορτάζει τα ονομαστήρια του και ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κατά την τελεσθείσα Θ. Λειτουργία στον Καθεδρικό Ι. Ναό Αγ. Τριάδος ο ορισθείς υπό του Σεβ. Μητροπολίτου κ. Σεραφείμ ομιλητής Αἰδεσιμ. Γ.Δ. εξ ιδίας πρωτοβουλίας του δεν ανέφερε κατά την ομιλία του ούτε μία λέξη για τον εορτάζοντα Σεβ. Μητροπολίτη ούτε μία ευχή. Και όμως ο Σεβ. τον συνεχάρη δημοσίᾳ και τον ευχαρίστησε δια την ομιλία του. Αν αυτό δεν ικανοποιεί τον κ. Κ.Ν. και εξακολουθεί να αμφιβάλλει για την επικρατούσα ελευθερία στην Μητρόπολη μας τότε δεν έχουμε να πούμε τίποτε άλλο". 
Ο Κώστας Νούσης είχε αμφισβητήσει, ας πούμε, την δημοκρατία του Μητροπολίτου Πειραιώς ως ακολούθως: "Είναι δυνατό να πειστείς, για παράδειγμα, ότι ο μητροπολίτης Πειραιώς χορηγεί τέτοια άπλετη παρρησία στους ιερείς του που να εκφράζονται τόσο ελευθερόστομα κατά των ‘οικουμενιστών’ Οικουμενικών, ενώ όλοι γνωρίζουμε τι εστί τρομοκρατική δεσποτοκρατία εν Ελλάδι και πόσο ‘δημοκρατικά’ θα αντιδρούσε, αν αυτοί ή άλλοι υφιστάμενοί του έγραφαν τοιουτοτρόπως για το πρόσωπο του ιδίου;" 
Η απάντηση του Σεβ. Πειραιώς, διά του Γραφείου επί των Αιρέσεων, που προτάξαμε δεν αφήνει, όμως, περιθώρια για παρερμηνείες: Το γεγονός ότι ο π. Γεώργιος Δορμπαράκης ομίλησε κατά την Θ. Λειτουργία των ονομαστηρίων του Σεβ. Σεραφείμ (4-12-2012) χωρίς να εγκωμιάσει - ως είθισται - τον εορτάζοντα ποιμενάρχη του είναι περίτρανη απόδειξη δημοκρατίας! Επειδή έχω μάθει πλέον να διαβάζω κάτω απ' τις γραμμές κειμένων αρχιερέων, ευθύς εξ αρχής κατάλαβα την δυσαρέσκεια του Σεβασμιωτάτου για το γεγονός. "Ούτε μία λέξη... ούτε μια ευχή..."! Αλλά έστω, είπα εις εαυτόν. Πιστεύω τον Δεσπότη. 
Σήμερα, όμως, πληροφορούμαι ότι ο π. Γεώργιος Δορμπαράκης πήρε απολυτήριο από την Μητρόπολη Πειραιώς, της οποίας είναι γέννημα - θρέμμα. Ούτε μήνας δεν πέρασε από την κατηγορηματική θέση της Μητροπόλεως Πειραιώς για δημοκρατία στη δικαιοδοσία της! Στον π. Γ. Δορμπαράκη υπεδείχθη η ...έξοδος,ίσως και δια το ότι δεν είπε "μία λέξη... ούτε μια ευχή...", αλλά και ίσως επειδή υπέγραψε το αγωνιώδες κείμενο κληρικών και λαϊκών για το ακανθώδες ζήτημα που έχει θεριέψει πλέον στη Ναύπακτο με την Μονή Μεταμορφώσεως και τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεο. Τι γαρ κακόν εποίησε; Πάντως, αν είναι και αυτός ο λόγος της αποπομπής του, το θέμα του Μοναστηριού της Ναυπάκτου προσλαμβάνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις καθώς πλήττει, με παρενέργειες, και άλλες περιοχές της Ελλαδικής Εκκλησίας. Εξόχως λυπηρόν... 
Π.Α.Α.

5 σχόλια:

  1. ΤΩΡΑ Ο Π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΤΑΞΙΩΘΗΚΕ ΠΕΡΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΚΟΥ ΛΑΟΥ Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ Κ ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΧΡΥΣΟΚΕΝΤΗΤΕΣ ΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ.Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΦΟΡΕΣΕΙ .ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΕΝΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΑΝΑΠΑΝΟΡΘΩΤΑ.Η ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑ Κ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΈΘΕΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΊΤΗΣΉ ΤΟΥ. και προφανώς το να μην το λετε, εξυπηρετει συμφεροντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΣΕ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ(ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΛΕΙΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ)??ΑΣ ΜΗΝ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΜΑΣ!!ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο Π.ΓΕΩΡΓΙΟΣ!Σ.Κ

      Διαγραφή
  3. δεν υπαρχει ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑ στον Πειραια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο π. Γεωργιος έχει καταξιωθει στην πραξη. Οτι και να πειτε εισαστε κατωτεροι του

    ΑπάντησηΔιαγραφή